مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-09اقتصادي

وجود 150 هزار صندوق صدقات در البرز


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: اکنون حدود 150هزار صندوق جمع آوری صدقات در استان البرز وجود دارد که 145 هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، - ایسنا/البرز معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: اکنون حدود 150هزار صندوق جمع آوری صدقات در استان البرز وجود دارد که 145 هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید نجفی با اشاره به کمک 158 میلیارد تومانی به کمیته امداد اظهار کرد: از این رقم 87 میلیارد تومان صدقه و 71 میلیارد تومان در قالب کمک طرح های مبتنی بر نیاز در جهت رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای مورد حمایت در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در قالب پرداخت جهیزیه، کمک هزینه درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال و تعمیر منازل مسکونی هزینه شده است .

نجفی با تأکید بر اینکه کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی نیازمندان هزینه می شود، گفت: اکنون حدود 150هزار صندوق جمع آوری صدقات در استان البرز وجود دارد که 145 هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 150 هزار صندوق صدقات در البرز

وجود 150 هزار صندوق صدقات در البرز