مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-09حوادث

قاتلان کارتن خواب فردیسی دستگیر شدند  


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که در یک عمل جنون آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب 40 ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

- سرهنگ محمد نادربیگی د ر گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت یک بامداد 22 مهرماه خبری مبنی بر کشف یک جسد در شهرک 110 شهر فردیس به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری 16 طالقانی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک کارتون خواب حدوداً 40 ساله بوده که 3 نفر از اراذل و اوباش شهر به دلیل نامشخصی اقدام به ضرب و شتم و قتل نامبرده به وسیله سلاح سرد کرده و متواری شده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر 3 فردی که در درگیری با مقتول مشارکت داشته اند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به صورت جداگانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به ضرب و شتم مقتول و زدن ضربه با سلاح سرد توسط یکی از آنها اعتراف کردند، اظهار داشت: این افراد انگیزه خود از انجام این عمل جنون آمیز را نداشتن حالت عادی و اختلاف حساب قدیمی یکی از متهمان با مقتول عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان کارتن خواب فردیسی دستگیر شدند  

قاتلان کارتن خواب فردیسی دستگیر شدند