مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-09سياسي

گروه های استانی چراغ روز نخست جشنواره تئاتر مقاومت را روشن کردند


نخستین روز از بخش رادیو تئاتر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت روز سه شنبه 17 آبان با اجراهایی از همدان، تهران و اردبیل آغاز شد.

- خبرگزاری فارس-گروه تئاتر: نخستین روز از بخش بین المللی تئاتر مقاومت با نمایش های در دل خاک به کارگردانی دنیا فتحی از تهران، گروه آخر به کارگردانی بهنام میرزایی از استان همدان و آخماز به کارگردانی شاهد مجتهد زاده اردبیلی از استان اردبیل به روی صحنه رفت.

پیش از شروع اجراها مراسم افتتاحیه این بخش با حضور وحید فخر موسوی دبیر جشنواره، مهدی متولیان مدیر مرکز رصد و مطالعات بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار محمد نبی رودکی نماینده اسبق مجلس شوری اسلامی و رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و سرهنگ حسن عبدالله زاده جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

نمایش در دل خاک به کارگردانی دنیا فتحی اولین نمایشی بود که در نخستین روز از بخش رادیو تئاتر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به روی صحنه رفت این اثر روایتی از مردی بانام هژیر است که براثر یک اتفاق و تحول از کارش که پیدا کردن زیرخاکی و عتیقه است، به پیدا کردن زیرخاکی های شهدا مانند پلاک، استخوان و جمجمه رو می آورد اما همچنان با گذشته خود و سردسته دلالان عتیقه به نام گرگین خان بابت تسویه حساب های گذشته درگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های استانی چراغ روز نخست جشنواره تئاتر مقاومت را روشن کردند

گروه های استانی چراغ روز نخست جشنواره تئاتر مقاومت را روشن کردند