مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-09سياسي

تقویت رابطه دانشگاه و تولید حلقه مفقوده رشد جهشی زیست بوم نوآوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، - یک نماینده مجلس تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان دانشگاه، صنعت و بازار را حلقه مفقوده رشد جهشی صنایع نرم و خلاق و اقتصاد دانش بنیان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در این باره گفت: یکی از راهبردی ترین مسائل در مورد شرکت های خلاق، دانش بنیان و نوآور این است که ضریب نفوذ این شرکت ها در محیط های آکادمیک افزایش یابد و دانشجویان آینده خود را در قالب این شرکت ها و شرکت های خلاق پیگیری کنند.

در اتحادیه اروپا کشور پرتقال یک تجربه موفق در این زمینه دارد.

این کشور از طریق آسیب شناسی و ارائه راه حل های مبتکرانه و درآمدزایی برای طبقه دانشجو موفق شد تا ضریب نفوذ زیست بوم نوآوری در محیط های دانشگاهی را به مقدار زیادی افزایش دهد.

وی افزود: شاید یکی از اصلی ترین حلقه های مفقوده در زیست بوم نوآوری و خلاقیت کشور، ارتباط ضعیف دانشگاه، بازار، صنعت و سایر بخش های اقتصادی کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت رابطه دانشگاه و تولید حلقه مفقوده رشد جهشی زیست بوم نوآوری است

تقویت رابطه دانشگاه و تولید حلقه مفقوده رشد جهشی زیست بوم نوآوری است