مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-09حوادث

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله در تویسرکان


فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی عشایر در این شهرستان که منجر به قتل جوان 32 ساله شد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا نوری از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی عشایر در تویسرکان که منجر به قتل جوان 32 ساله شد، خبر داد و اظهار کرد: عصر روز جمعه به دنبال اعلام پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی بین عشایر ساکن در روستای سهام آباد، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از عاملان درگیری یک جوان 32 ساله است که با ضرب چاقو به شدت مجروح شده، توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) انتقال داده شده؛ اما متاسفانه این فرد به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به مجروح شدن سه نفر از عوامل این درگیری ادامه داد: یکی دیگر از مجروحان هم که بردار مقتول است به علت وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان همدان انتقال داده شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی دادستان برای پیشگیری از ادامه درگیری، بلافاصله طرح احضار اجرا شد و ضمن کنترل اوضاع منطقه با تشکیل و اعزام تیم های عملیاتی به محل، با شگردهای خاص پلیسی در این راستا سه نفر از عوامل درگیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله در تویسرکان

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله در تویسرکان