مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-09حوادث

همه نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی خمینی شهر نکات مورد نیاز در زمینه رعایت ایمنی برای استفاده از وسایل گرمایشی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: با رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی می توان به میزان قابل توجهی از میزان تلفات ناشی از گازگرفتی در فصل سرما جلوگیری کرد؛ رعایت توصیه های ایمنی وظیفه خود مردم برای حفاظت جان و مالشان است.

وی با بیان اینکه بخاری از وسایلی است که باید ایمنی استفاده از آن قبل از شروع کار بررسی شود، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات پرخطر در استفاده از بخاری، بی توجهی به نوع لوله های بخاری است، استفاده از لوله های غیر استاندارد در بخاری اشتباهی است که شاید خطرش جان یک نفر را تهدید کند؛ لوله های بخاری باید از لحاظ ایمنی به صورت دوره ای چک شود.

مرادیان افزود: یک لوله بخاری استاندارد باید کمترین پیچ زانو و خمیدگی را داشته باشد به طوری که مسیر لوله پیچیده نباشد؛ استفاده کنندگان از بخاری باید دقت کنند که رنگ شعله بخاری آبی بسوزد تنها در زمان استفاده از بخور آب بر روی بخاری اگر رنگ شعله متمایل به زرد باشد مشکلی ندارد در غیر این صورت رنگ شعله باید آبی باشد.

ایمنی وسایل گرمایشی به صورت دوره ای چک شود وی با اشاره به خطرات ناشی از استفاده نادرست آبگرمکن تصریح کرد: ایمنی این وسیله نیز باید به صورت دوره ای چک شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی

همه نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی