مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 23:202022-11-08اقتصادي

صنعت ساختمان یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان است


استاندار خراسان رضوی صنعت ساختمان را یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان دانست و تصریح کرد: به دلیل کیفیت و کمیت کالاهای تولیدی در استان و با توجه به نیازمندی های کشورهای همسایه این صنعت یک امکان صادراتی و بازرگانی بسیار خوبی را فراهم می کند.

- یعقوبعلی نظری امشب 17 آبان ماه در افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان به دلیل ارتباط این صنعت با تولیدات الکترونیکی و نیازمندی های سخت افزاری از جمله اسکلت ساختمان بسیار اثرگذار است، به ویژه اینکه مردم و تولیدکنندگان مسکن می توانند از این طریق با تولیدکنندگان بخش های مختلف آشنا شوند.

وی این صنعت را یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان دانست و تصریح کرد: به دلیل کیفیت و کمیت کالاهای تولیدی در استان و با توجه به نیازمندی های کشورهای همسایه این صنعت یک امکان صادراتی و بازرگانی بسیار خوبی را فراهم می کند.

به علاوه اینکه با توجه به طرح نهضت ملی مسکن نیاز جدی به تولیدات مصالح ساختمانی در کشور وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن چه توسط خود متقاضیان به صورت متمرکز و چه به صورت انبوه سازی در سطح کشور، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ساختمان یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان است

صنعت ساختمان یک فرصت بسیار خوب برای صادرات استان است