مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-08اقتصادي

37 درصد از کل شیرخشک صادراتی کشور در پیشوا تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با محوریت رفع مشکلات تولیدکنندگان پیشوا در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه پیشوا، - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با محوریت رفع مشکلات تولیدکنندگان پیشوا در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه پیشوا، قطب تولید محصولات سبزی و صیفی استان تهران است اظهار داشت: این شهرستان از مجموع 12 هزار هکتار اراضی قابل کشت، د و هزار هکتار زیر کشت گلخانه ای دارد و بسیاری از نیاز های مردم پایتخت و استان های کشور را تولید می کند.

فرماندار پیشوا افزود: پیشوا، یکی از مهمترین مناطق اقتصادی استان تهران است که مردم آن علاوه بر فعالیت در حوزه کشاورزی، در صنعت نیز گام های اساسی برداشته و زنجیره تولید را با هدف جلوگیری فروش و توزیع مواد خام تکمیل کرده اند.

تاجیک نوری بیان داشت: این شهرستان در حوزه دامپروری و تولید گوشت و شیر استان تهران است و با دارا بودن بیش از 165 هزار رأس دام سبک و سنگین، بخش مهمی از نیاز غذایی پایتخت را تأمین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 درصد از کل شیرخشک صادراتی کشور در پیشوا تولید می شود

37 درصد از کل شیرخشک صادراتی کشور در پیشوا تولید می شود