مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-08سياسي

مدیران نالایق و بی انگیزه برکنار شوند/ گلایه از روند کُند انتصابات در گلستان


رییس شورای سیاستگذری ائمه جمعه گلستان خواستار برکناری مدیران نالایق، فشل و ناکارآمد در دولت انقلابی، مردمی و خدوم آیت الله رییسی شد.

- ایسنا/گلستان رییس شورای سیاستگذری ائمه جمعه گلستان خواستار برکناری مدیران نالایق، فشل و ناکارآمد در دولت انقلابی، مردمی و خدوم آیت الله رییسی شد.

حجت الاسلام محسن کیایی شامگاه سه شنبه 17 آبان در نشست وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در گلستان و ائمه شیعه و اهل تسنن استان، اظهار کرد: وجود مبارک امامین انقلاب وحدت کلمه بود و همواره بر این مهم تاکید و عنایت ویژه داشتند.

وی با بیان اینکه وحدت، همدلی، یکپارچگی، همراهی و همدلی نیاز جدی جامعه ما و مردم عزیز گلستان است، افزود: جای دارد از زحمات و مجاهدت های نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین استان گلستان در جمع آوری اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کنم و استدعا دارم به معیشت و حقوق نیروهای مظلوم انتظامی که برای امنیت جامعه تلاش می کنند توجه ویژه شود.

وی به مشکلات و چالش های پیش روی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حوزه آموزش و پرورش کم کادی کردیم و در میان مدارس ما، مدیران و معلمان نااهل و بی تعهد و بدون عِرق دینی حضور دارند البته تعداد این دسته از معلمان انگشت شمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نالایق و بی انگیزه برکنار شوند/ گلایه از روند کُند انتصابات در گلستان

مدیران نالایق و بی انگیزه برکنار شوند/ گلایه از روند کُند انتصابات در گلستان