مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-08اقتصادي

بازرسی از بازار با یک نیرو/دود کم کاری متولیان امر به چشم مردم نرود


متاسفانه مردم شهرستان نهاوند از وضعیت نظارت بر بازار راضی نیستند و متولیان امر در این زمینه عملکرد مطلوبی ندارند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه مردم شهرستان نهاوند از وضعیت نظارت بر بازار راضی نیستند و متولیان امر در این زمینه عملکرد مطلوبی ندارند.

ضرغام احمدوند سه شنبه 17 آبان ماه در جلسه تنظیم بازار شهرستان نهاوند، اظهار کرد: نظارت بر بازار باید مستمر و دائمی باشد و باید مکرر انجام شود اما ادارات متولی نظارت بر بازار در شهرستان نهاوند عملکرد خوبی ندارند.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی و کم کاری متولیان امر تنظیم بازار در شهرستان نباید دودش به چشم مردم برود و باید این رویه تغییر پیدا کند.

احمدوند افزود: ما باید پاسخگوی مردم باشیم چراکه در بحث قیمت کالاها مردم نمی توانند با تبعیض و بی عدالتی کنار بیایند و تنظیم بازار زمانی باارزش است که مردم ما نتیجه آن در خیابان ها ببینند و رضایت داشته باشند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: وضعیت بازرسی از بازار در شهرستان راضی کننده نیست و اصناف شهرستان نیز با اختلافاتی که اخیرا دارد، در بحث بازرسی ها خوب عمل نکرده و اداره صمت نیز با کمبود نیرو برای بازرسی مواجه است که این اداره باید تعیین تکلیف کند چراکه با یک نیرو نمی شود بحث بازرسی از سطح بازار را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از بازار با یک نیرو/دود کم کاری متولیان امر به چشم مردم نرود

بازرسی از بازار با یک نیرو/دود کم کاری متولیان امر به چشم مردم نرود