مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-08اقتصادي

دومین جشنواره شکرستان برگزار می شود/ثبت جشنواره در تقویم ملی


برای دومین سال پیاپی جشنواره شکرستان(برداشت نیشکر) با هدف توانمندسازی جوامع محلی پیرامون نیشکر، نگاهی ویژه به مسئوولیت های اجتماعی، و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز در حاشیه رونمایی از دومین پوستر در تقویم ملی وی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در سال گذشته در تقویم ملی ثبت شد، افزود: یکی از اهداف این جشنواره حمایت از بخش گردشگری روستاهای پیرامون  شرکت های نیشکر و توانمند سازی آن ها در جهت تقویت محیط گردشگری همچنین حمایت از صنایع دستی این روستاها است.

مدیر روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر ایجاد فرصت های فرصت فرهنگی در روستاهای پیراموان، افزایش مشارکت مردمی، تقویت گردشگری کشاورزی در منطقه را از دیگر اهداف جشنواره برداشت  نیشکر برشمرد، و گفت: با توجه به اینکه 23 آبان سی و دومین سالگرد تاسیس شرکت توسعه نیشکر است آغاز برگزاری جشنواره را در همین روز انتخاب کردیم.

آلبوناصر با اشاره به بخش نمایشگاهی و جنبی جشنواره، بیان کرد: بخش شهد رسانه و قاب سبز  به ترتیب  مختص تولیدات رسانه ای و عکاسی است و در این زمنیه اردوها و کارگاه های عکاسی برگزار و از عکاسان دعوت شد تا در این راستا نیز تولید محتوا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره شکرستان برگزار می شود/ثبت جشنواره در تقویم ملی

دومین جشنواره شکرستان برگزار می شود/ثبت جشنواره در تقویم ملی