مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-08اقتصادي

پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی شهرستان اردبیل 1800 شغل ایجاد می کند


فرماندار اردبیل با اشاره به این که 600 کارگاه تولیدی در این شهرستان تسهیلات دریافت می کنند، گفت: با ارائه این تسهیلات و راه اندازی کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی و خرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد بعدازظهر امروز در بازدید از چند کارگاه تولیدی اردبیل اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی انجام یافته، امسال با همت بنیاد برکت و فرمانداری اردبیل 600 کارگاه تولیدی شهرستان اردبیل تسهیلات دریافت می کنند که تاکنون 200 کارگاه تسهیلات دریافت کرده و راه اندازی شده اند.

وی افزود: با ارائه این تسهیلات و راه اندازی کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی و خرد، برای حدود 1800 نفر در شهرستان اردبیل شغل ایجاد می شود.

فرماندار اردبیل ادامه داد: یکی از اولویت های اساسی در شهرستان اردبیل اشتغال زایی است که در این راستا از ظرفیت بنیاد برکت برای راه اندازی کارگاه های کوچک و اشتغال زایی استفاده می شود.

اهمیت بسته بندی مناسب و بازاریابی در درآمد و اشتغال بیش تر اعتماد بیان کرد: حمایت همه جانبه از کارآفرینان وسرمایه گذاران در شهرستان اردبیل مبنای کار است تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال منطقه باشیم.

وی گفت: انتظار می رود کارآفرینان در کنار ایجاد اشتغال و تولید کالاها و محصولات، نسبت به بسته بندی مناسب و بازاریابی و فروش اهتمام ویژه داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی شهرستان اردبیل 1800 شغل ایجاد می کند

پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی شهرستان اردبیل 1800 شغل ایجاد می کند