مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-08ورزشي

ایرانی ها از کی روش یاد بگیرند!


تصویر شادی نکردن تیم ملی فوتبال ساحلی در قهرمانی جام بین قاره ای این روزها در فضای مجازی حرف و حدیث های را به دنبال دارد و نگرانی هایی نسبت به تیم ملی فوتبال در بازی های جام جهانی را به وجود آورده است.

- ایسنا پلاس: دو روز گذشته بود که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام بین قاره ای در دبی با غلبه بر تیم ملی برزیل؛ به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

تصویر شادی نکردن بازیکنان تیم ملی در مراسم اهدای جام آن هم پیش روی اکثر رسانه های ورزشی جهان اما بیش از قهرمانی خبرساز شد و حتی فدراسیون فوتبال به طور صریح در یک بیانه اعلام کرد که بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت ننموده اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

ابراز همدلی و همراهی صادقانه بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در روزهای غمگین ایران عزیزمان اقدامی قابل توجه است و حتی ممکن است برای عده ای نیز تحسین برانگیز هم باشد.

اما با توجه به پیش رو بودن جام جهانی 2022 قطر؛ لازم است مقداری درباره شکل این واکنش و ابعاد و عواقب بعدی واکنش مشابه به این جنس از همراهی با مردم، تامل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها از کی روش یاد بگیرند!

ایرانی ها از کی روش یاد بگیرند!