مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-08سياسي

جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت در کشور برگزار می شود


مسئول دبیرخانه تعامل کمیته امداد وحوزه های علمیه کشور گفت: جشنواره گفتمان خدمت با هدف نشر فرهنگ احسان و انفاق و با محوریت روحانیت برگزار می شود.

- به گزراش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام هرمز بعدازظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندرا ن با تاکید بر تدوین برنامه پنجساله تعاملات امداد و حوزه های علمیه گفت: با جلسات کارشناسی بین دو نهاد سند چشم انداز و برنامه پنجساله تعاملات تدوین شد و برنامه های هر سال در آن مشخص شده است.

وی با اظهار اینکه این سند هفته آینده امضا می شود، طرح جشنواره گفتمان خدمت را از جمله برنامه های این سند ذکر کرد و افزود: سالیان سال روحانیت غمخوار مردم و پشت و پناه محرومان بوده است و دشمن تلاش می کند بین مردم و روحانیت جدایی بیندازد.

وی افزود: طی اغتشاشات دشمن تلاش می کند تا قداست زدایی کند و حرکت علما و روحانیت و دین رااز بین برد و در این راستا بایدد جهاد تبیین داشته باشیم و گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری با محوریت طلاب خدمات رسانی کردند.

مشاور رییس کمیته امداد کشور گفت: گروه های فرهنگی، تبلیغی و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با محوریت روحانیان اقدامات را در قالب نمایشگاه های به مدت سه تا پنج روز به نمایش خواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت در کشور برگزار می شود

جشنواره «گفتمان خدمت» با محوریت روحانیت در کشور برگزار می شود