مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-08اقتصادي

دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان برگزار می شود


با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، پوستر دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر شکرستان رونمایی شد.

- ایسنا/خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، پوستر دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر "شکرستان" رونمایی شد.

امروز 17 آبان ماه با حضور عبدعلی ناصری و محمدحسین ارسطو زاده پوستر دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر شکرستان در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر رونمایی شد.

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه جشنواره برداشت نیشکر (شکرستان) عامل مهمی است که صنعت، فرهنگ و موضوعات اجتماعی باهم گره بخورند و به کمک یکدیگر بیایند، اظهار کرد: خوزستان به تعبیری شکرستان ایران است و تعامل خوبی میان میراث فرهنگی و نیشکر وجود دارد و این هم نامی خوزستان و شکرستان باعث شده تا این موضوع با فرهنگ ومیراث منطقه عجین شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم این جشنواره به یک موضوع فراگیر اجتماعی تبدیل شود، افزود: پیشنهاد می کنیم برنامه مدونی میان نیشکر و میراث تنظیم شود تا در همه فصول سال، بسته گردشگری نیشکر در خوزستان وجود داشته باشد و گشت های گردشگری و شرکت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان برگزار می شود

دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر در خوزستان برگزار می شود