مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-08اقتصادي

تولید و مصرف آب در خرم آباد سر به سر شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه تولید و مصرف آب در خرم آباد سر به سر شده است، از درخواست از وزارت نیرو برای اختصاص اعتبار تامین آب پایدار هشت شهر دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا کرموند امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: کاهش سطح منابع آب زیر زمینی و نیز کاهش دبی آب چشمه ها موجب شده تا تولید و مصرف آب آشامیدنی در خرم آباد سر به سر شود.

افت 70 درصدی دبی آب چشمه های لرستان وی با اشاره به وجود 590 هزار مشترک در لرستان گفت: هم اکنون روزانه 500 هزار مترمکعب آب در استان تولید می شود و همین مقدار هم در روز مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در صرفه جویی آب مصرفی گفت: در صورت افزایش مصرف آب در تأمین آب شرب شهروندان لرستانی و خرم آباد با مشکل مواجه خواهیم شد.

کرموند افزود: برای تأمین منابع آب آشامیدنی پایدار شهر 550 هزار نفری خرم آباد 10 حلقه چاه در حال حفر است که تلاش می کنیم خارج از برنامه و در کوتاه مدت وارد مدار شوند.

وی افزود: اگر شهروندان الگوی مصرف آب را رعایت کنند نگرانی خاصی وجود ندارد، با توجه به اینکه در چند ماه اخیر مشکلات تأمین آب احصاء و پیش بینی شده بود، شبکه های توزیع و انتقال آب در خرم آباد هوشمند و همین امر موجب کاهش مصرف آب در خرم آباد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و مصرف آب در خرم آباد سر به سر شد

تولید و مصرف آب در خرم آباد سر به سر شد