مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-08اقتصادي

طرح جامع آب خام در حال بروزرسانی است


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: 750 منبع ذخیره از نزولات آسمانی داریم که در پارک ها احداث شده و 2 تا 3 هزار متر مکعب ظرفیت دارد که باید از این آب در مواقع بحرانی استفاده کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی محمد مختاری در جریان بررسی طرح الزام استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز به 30 میلیون متر مکعب در سال افزایش خواهد یافت و 145 میلیون متر مکعب تا سال 1410 استفاده خواهد شد؛ همچنین 80 میلیون متر مکعب از آب چاه ها صرفه جویی خواهد شد.

نباید منابع آب زیرزمینی را برداشت کنیم و این غلط است.

مختاری تأکید کرد: فرزندان و کودکان ما مستقیما از فضای سبز پارک ها استفاده می کنند و پساب مورد استفاده در پارک ها بهداشتی نیست، لذا پساب در فضای برون شهری استفاده می شود و در فضای سبز درون شهری آبیاری با آب چاه ها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع آب خام در حال بروزرسانی است، گفت: جلسات مختلفی در این خصوص با شورا برگزار شده و اقداماتی که انجام می شود در قالب تفاهم نامه با وزارت نیرو است.

750 منبع ذخیره از نزولات آسمانی داریم که در پارک ها احداث شده و دو تا سه هزار متر مکعب ظرفیت دارد که باید از این آب در مواقع بحرانی استفاده کنیم تا ظرفیت های ما در این بخش از بین نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع آب خام در حال بروزرسانی است

طرح جامع آب خام در حال بروزرسانی است