مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-08اقتصادي

دست روی هر نقطه ای می گذاریم «خرابه» است/ 8 میلیارد بدهی داریم


سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری با بیان این که این فدراسیون را با بیش از 8 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند گفت: دست روی هر نقطه ای که می گذاریم خرابه است! - سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری با بیان این که این فدراسیون را با بیش از 8 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند گفت: دست روی هر نقطه ای که می گذاریم خرابه است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهداد سلیمی در مورد شرایط این روزهای فدراسیون وزنه برداری و برنامه های اجرا شده و پیش رو توضیح داد.

وی گفت: وقتی فدراسیون وزنه برداری را تحویل گرفتیم با بدهی و کلی کار عقب افتاده مواجه بودیم، در رده های پایه چند وقتی بود که اردوها برگزار نمی شد با این حال اعزام به مسابقات را در برنامه قرار دادیم.

وی ادامه داد: طی این مدت تیم های ملی را ساماندهی کردیم و اردوهای بزرگسالان را تشکیل دادیم، برای تیم نوجوانان و جوانان هم که عازم مسابقات شدند از هفته آینده اردو خواهیم داشت، برای این تیم مربیان خوبی گذاشته ایم.

سلیمی به معضل فدراسیون وزنه برداری در مورد بدهی این فدراسیون اشاره کرد و یادآور شد: از وقتی وارد فدراسیون شدیم با معضل بدهی مواجه بودیم اما دنبال این هستیم که بدهی های این فدراسیون را کم کنیم و همزمان بتوانیم برنامه های خود را هم پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست روی هر نقطه ای می گذاریم «خرابه» است/ 8 میلیارد بدهی داریم

دست روی هر نقطه ای می گذاریم «خرابه» است/ 8 میلیارد بدهی داریم