مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-08اقتصادي

همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ های دانش بنیان


تفاهم نامه همکاری چهار جانبه میان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، هلدینگ دانش بنیان گسترش علوم زیستی ( لیدکو)، شرکت پلاسکوکار سایپا و شتابدهنده دانش بنیان توسعه فناوری های نوین ایرانیان(لیداکس) منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ های دانش بنیان با انعقاد تفاهم نامه ای آغاز شد.

این تفاهم نامه در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذار و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی تنظیم و امضا شد.

* استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه های اجرای پروژه های پژوهشی- فناوری داخلی و بین المللی، استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت های فناور، اجرای برنامه ها و رویدادهای کارآفرینی و فناوری توسعه فناوری های نوین ایرانیان لیداکس رسید.

* مدت اعتبار این تفاهم نامه به مدت 3 سال است گفتنی است مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال است و با موافقت ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ های دانش بنیان

همکاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با هلدینگ های دانش بنیان