مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-08اقتصادي

یارانه تجاری سازی فعال می شود


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با بیان این که امسال یارانه تجاری سازی را در راستای برنامه های B2B فعال می کنیم، گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی اگر از شرکت های دانش بنیان خرید انجام دهند، - تا سقف هر قرارداد 400 میلیون تومان در قالب یارانه تجاری سازی به آنها کمک خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز و مؤسسات پژوهش و فناوری و پارک های علم و فناوری که با محوریت برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال 1401 به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: امسال ضرورت دارد که به نوعی با شعار امید به آینده و ایجاد نشاط و امیدواری در دانشگاه ها هفته پژوهش و فناوری را جلو ببریم.

وی به بحث یارانه تجاری سازی اشاره کرد و افزود: امسال یارانه تجاری سازی را در راستای برنامه های B2B فعال می کنیم و دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی اگر از شرکت های دانش بنیان خرید انجام دهند، تا سقف هر قرارداد 400 میلیون تومان در قالب یارانه تجاری سازی به آنها کمک خواهیم کرد و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران متولی آن است.

(* Business to Business یا B2B یک مدل کسب وکار است که در آن یک سازمان تجاری، محصولات و خدمات خود را به یک سازمان تجاری دیگر می فروشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه تجاری سازی فعال می شود

یارانه تجاری سازی فعال می شود