مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-08ورزشي

بهره مندی 30 درصد از نوجوانان و جوانان تیران از برنامه های فراغتی


رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: بر اساس آمار پایگاه های اوقات فراغت تابستانه، نزدیک به 30 درصد جوانان و نوجوانان این شهرستان از خدمات مراکز فراغتی استفاده می کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: بر اساس آمار پایگاه های اوقات فراغت تابستانه، نزدیک به 30 درصد جوانان و نوجوانان این شهرستان از خدمات مراکز فراغتی استفاده می کنند.

مهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جمعیت 30 هزار نفره جوان و نوجوان شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: کمتر از 30 درصد از این جمعیت از خدمات فراغتی مثل هیئت های ورزشی، کانون های فرهنگی و هنری، کتابخانه های عمومی، مراکز آموزشی آزاد هنری و فنی و حرفه ای و مراکز قرآنی استفاده می کنند.

وی ناشناختگی عملکرد بعضی از پایگاه های اوقات فراغت، عدم دسترسی آسان، فعالیت سنتی و نبود جذابیت در برخی از فعالیت ها، اعتیاد به فضای مجازی و بسترهای دیگر فراغتی و هزینه های بالای کلاس های آموزشی را از دلایل کاهش استفاده از پایگاه های اوقات فراغت اعلام کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تیران توانسته به سمت جذب اعضای جدید و روند روبه توسعه برود، اما با محدودیت نیروی انسانی روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 30 درصد از نوجوانان و جوانان تیران از برنامه های فراغتی

بهره مندی 30 درصد از نوجوانان و جوانان تیران از برنامه های فراغتی