مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-08اجتماعي

عجله زمستان در پاییز سرد گلستان/ دومین برف پاییزی گلستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان از کاهش محسوس دما در استان گلستان خبر داد و گفت: دومین برف پاییزی چندین نقطه از گلستان را سفیدپوش کرد.

- ایسنا/گلستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان از کاهش محسوس دما در استان گلستان خبر داد و گفت: دومین برف پاییزی چندین نقطه از گلستان را سفیدپوش کرد.

محمد کردجزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی گلستان اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه ناپایدار جوی، روز گذشته شاهد بارش باران در گلستان بودیم همچنین امروز نیز بارش های پراکنده در برخی نقاط استان گزارش شده است.

وی افزود: در بارندگی اخیر بیشترین بارش ها در ایستگاه نرگسی نوکنده و به میزان 58 میلی متر، النگدره 36 میلی متر، بندرگز 34 میلی متر، علی آبادکتول 32 میلی متر، گرگان 22 میلی متر، بندرترکمن 18 میلی متر، اینچه برون 10 میلی متر و گنبدکاووس پنج میلی متر به ثبت رسید؛ در واقع در تمامی نقاط استان حداقل بین پنج تا 10 میلی متر بارندگی رخ داده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان با بیان اینکه بارش های اخیر برای کشاورزی موثر بوده است، یادآور شد: همچنین با ورود به فصل سرما شاهد کاهش دما هستیم و حداقل دمای هوا در استان به زیر 10 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای هوا به زیر 20 درجه رسیده و از دیشب تا صبح امروز نیز حداقل دم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجله زمستان در پاییز سرد گلستان/ دومین برف پاییزی گلستان

عجله زمستان در پاییز سرد گلستان/ دومین برف پاییزی گلستان