مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-08اقتصادي

پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی توسط بانک/ الگوی کشت یک سند ملی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در کشاورزی قراردادی 100 درصد هزینه بیمه با 20 درصد تخفیف و 50 درصد هزینه کودهای فسفاته و پتاسه توسط بانک کشاورزی پرداخت و در فصل برداشت به ازای طلب بانک کشاورزان گندم به بانک تحویل خواهند داد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در کشاورزی قراردادی 100 درصد هزینه بیمه با 20 درصد تخفیف و 50 درصد هزینه کودهای فسفاته و پتاسه توسط بانک کشاورزی پرداخت و در فصل برداشت به ازای طلب بانک کشاورزان گندم به بانک تحویل خواهند داد.

سید عماد شاهرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاریخچه کشاورزی و مقایسه آن با تولیدات قبل از انقلاب، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولیدات ما در استان سه میلیون تن است که نسبت به قبل از انقلاب افزایش 6 برابری دارد.

وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی در سال گذشته، عنوان کرد: علی رغم اینکه ما 40 روز بارندگی مؤثر نداشتیم و سطح زیر کشت گندم جنوب لرستان به صورت 100 در صد از بین رفته بود، با اقدامات خوبی که دولت انجام داد و قیمت گندم را به 11 هزار 500 تومان افزایش داد و در کنار آن ارقام توصیه شده مناسب و تلاش همکاران میزان برداشت گندم ما به رکورد 270 هزار تن در حوزه تولید رسید که نسبت به سال گذشته حدود 120 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی توسط بانک/ الگوی کشت یک سند ملی

پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی توسط بانک/ الگوی کشت یک سند ملی