مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 03:052022-11-07اقتصادي

موافقت اولیه برای اختصاص منابع ارزی به لاستیک سازی خرم آباد


لاستیک سازی خرم آباد پروژه ای است که با گذشت حدود هشت سال در نقطه پیشرفت 20 درصدی متوقف مانده و حالا مسئولان از موافقت اولیه برای اختصاص منابع ارزی به این طرح خبر می دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: لاستیک سازی خرم آباد یکی دیگر از پروژه های نیمه تمام شهر خرم آباد در حوزه صنعت محسوب می شود، طرحی که می توانست در صورت اجرا و تکمیل زمینه ایجاد اشتغال خوبی برای جوانان مرکز لرستان فراهم آورد.

این در حالی است که از لاستیک سازی و هزار شغلی که قرار بود برای لرستانی ها ایجاد کند امروز تنها یک خاطره دورمانده است؛ رؤیایی که در سال 93 در جریان سفر رییس جمهوری به لرستان با عنوان بزرگ ترین پروژه صنعتی لرستان در اذهان جوانان بیکار این استان نقش بست.

لاستیک سازی خرم آباد، قرار بود 36 ماهه تمام شود که امروز با گذشت حدود 8 سال در قالب یک زمین خالی در کوهپایه های خرم آباد به چشم می خورد و حالا چشم انتظار تدبیر دولت سیزدهم برای تکمیل است.

موافقت اولیه برای اختصاص منابع ارزی پروژه فرهاد زیویار استاندار لرستان از تصمیم گیری در خصوص تصویب منابع ارزی طرح لاستیک سازی خرم آباد با عاملیت بانک ملی، توسط صندوق توسعه ملی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اولیه برای اختصاص منابع ارزی به لاستیک سازی خرم آباد

موافقت اولیه برای اختصاص منابع ارزی به لاستیک سازی خرم آباد