مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-07اقتصادي

جریمه 280 میلیون ریالی یک داروخانه دامپزشکی در کاشمر


داروخانه دامپزشکی عرضه کننده داروی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان 280 میلیون ریال جریمه شد.

- دکتر سعید خانزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: در راستای نظارت بر اجرای دستوالعمل رصد و پایش، ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین جلوگیری از قاچاق و توزیع بی رویه و بدون نسخه دارو و نیز جلوگیری از توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته نظارت بر داروخانه های دامی کاشمر بصورت مستمر انجام می شود.

رییس شبکه دامپزشکی کاشمر افزود: بازرسان این شبکه در بازدیدهای ادواری و سرکشی از داروخانه های دامپزشکی شهرستان، تعداد 5 قلم داروی تاریخ گذشته از یک داروخانه دامپزشکی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام دارویی تاریخ گذشته 30 میلیون ریال است و پرونده فرد متخلف برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد، خاطر نشان کرد: بر اساس رأی صادره تعزیرات حکومتی کاشمر فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی 280 میلیون ریالی محکوم شد.

خانزاده با بیان اینکه مصرف داروهای تاریخ گذشته موجب عدم پاسخ درمان مناسب و گاهی منجر به بروز عوارض جانبی و تلفات در حیوانات می شود به دامداران تاکید کرد حتما پس از دریافت دارو به تاریخ تولید و انقضا درج شده بر روی اقلام دارویی توجه کنند و هرگونه تخلف در این خصوص را به شبکه دامپزشکی دامپزشکی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 280 میلیون ریالی یک داروخانه دامپزشکی در کاشمر

جریمه 280 میلیون ریالی یک داروخانه دامپزشکی در کاشمر