مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-07بين الملل

چگونه مافیای آلبانیایی اروپا را فاسد کرد؟


یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا در فرانسه چاپ شد.

این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می داد که حتی احترام زیادی را در میان خانواده های قدرتمند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در ماه مه 2000 میلادی یک روزنامه فرانسوی گزارشی را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود مافیای آلبانیایی اروپا را فاسد می کند .

روزنامه لاپاریسین در گزارشی با اتکا به داده های یک سند رسمی اینترپل اشاره کرده بود که یک شبکه جنایی کاملا سازماندهی شده که از آلبانی سرچشمه می گیرد در حال گسترش فعالیت های خود در غرب اروپاست.

در آن گزارش اشاره شده بود که مافیای آلبانی در قاچاق مواد مخدر، سازماندهی روسپیگری، قاچاق اسلحه و مهاجرت غیر قانونی نقش دارد و در ارتباطی تنگاتنگ با مافیای ایتالیا و ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از اسپکتیتر، در گزارش اینترپل اشاره شده بود که 40 درصد از دلالان و فروشندگان هرویین بازداشت شده در اتریش در سال گذشته آلبانیایی بوده اند.

لاپاریسین اشاره کرده بود که اخیرا مشخص شده که شبکه های روسپیگری در شهر های نیس، تولوز، استراسبورگ، متس و نانسی در فرانسه نیز توسط آلبانیایی ها اداره می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مافیای آلبانیایی اروپا را فاسد کرد؟

چگونه مافیای آلبانیایی اروپا را فاسد کرد؟