مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-07دانش

از توسعه پلتفرم ساخت و تولید و تامین اقلام حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، صبح امروز میزبان نهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، - نهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، جمعی از مدیران مجموعه های آزمایشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، صبح امروز میزبان نهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان بود.

نشستی که هر ساله به همت این شبکه با حضور مدیران آزمایشگاه های عضو برگزار می شود تا ضمن هم افزایی، بهره مندی از تجربه ها و تعاملی دوباره میان اعضا، از برترین آزمایشگاه ها و رابطان مراکز آزمایشگاهی تقدیر شود.

از گفتمان تا اجرا روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با بیان این که فرهنگ کار تعاملی و شبکه ای در کشور باید از یک گفتمان به یک ضرورت تبدیل شود، ادامه داد: اگرچه این روز ها مسأله دانش و فناوری، به عنوان یک ضرورت و راهبر اصلی پیشرفت، امری بدیهی است، اما تا همین چند سال پیش، عده ای از اهمیت این موضوع سخن می گفتند، اما به آن باور نداشتند در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه پلتفرم ساخت و تولید و تامین اقلام حمایت می کنیم

از توسعه پلتفرم ساخت و تولید و تامین اقلام حمایت می کنیم