مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-07اقتصادي

تولید بهبوددهنده ژلی فرآورده های آردی در کشور


یک شرکت دانش بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه های تولید، موفق به بومی سازی دانش فنی و تولید بهبوددهنده ژلی فرآورده های آردی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی داودی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، گفت: ما با تحقیق و توسعه بر روی انواع محصولات آردی تولیدی درجهان به ویژه نان برمبنای فرمول ها و دانش فنی انحصاری خود، موفق به تولید بهبوددهنده ویژه نان و محصولات آردی شدیم.

بهبوددهنده ها یا Improvers کمپلکس ویژه ای از کلیه نیازمندی های آرد غلات برای تولید محصولات آردبر با خصوصیات مطلوب همچون بافت، رنگ عطر و طعم و ماندگاری بالا هستند.

وی استفاده از ترکیبات بهبوددهنده در نان را باعث بهبود شرایط گسترش خمیر دانست و ادامه داد: استفاده از این ترکیبات زمان در آمدن خمیر را کاهش می دهد و آن را نسبت به شرایط مختلف آب و هوایی و دمایی مقاوم می کند.

به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، داودی ادامه داد: افزودن ترکیبات بهبوددهنده به خمیرنان باعث بهبود رنگ، طعم، مزه و بافت نان شده و با ایجاد انعطاف پذیری و افزایش قدرت تحمل خمیر در کلیه مراحل تولید نان اعم از میکس کردن، تخمیر و پخت، سبب بهبود کیفی محصول نهایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بهبوددهنده ژلی فرآورده های آردی در کشور

تولید بهبوددهنده ژلی فرآورده های آردی در کشور