مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-07پزشكي

کاهش آمار سکته مغزی در خوزستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آمار سکته مغزی در استان خوزستان در 6 ماهه اول سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حبیب حی بر پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش روز جهانی سکته مغزی در اهواز اظهار کرد: استان خوزستان نیاز به تلاش بیشتر در زمینه درمان بیماری های مغزی دارد تا بتواند به جایگاهی که شایسته آن است برسد و این جایگاه تنها با اراده و عزم تک تک همکاران در استان خوزستان محقق می شود.

وی ادامه داد: نیروی محرکه این سیستم، اساتید، همکاران و رزیدنت های بخش نورولوژی هستند که با تلاش این افراد توانستیم پیشرفت های زیادی را در زمینه درمان سکته مغزی داشته باشیم.

حی بر در جای دیگر از سخنان خود به آمار استروک در سال 1400 و 6 ماهه اول سال 1401 اشاره و بیان کرد: آمار سکته مغزی در 6 ماهه اول سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر است ولی تعداد موارد تجویز داروی ترومبولیتیک در 6 ماهه اول امسال نسبت به سال قبل خوشبختانه افزایش خوبی داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این موضوع را به فال نیک می گیرم و از تمامی همکاران و پزشکان مغز و اعصاب در سطح شهر اهواز درخواست دارم که تجویز داروی ترومبولیتیک را همیشه در نظر داشته باشند و بتوانند از عوارض ناتوان کننده بیمار جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار سکته مغزی در خوزستان

کاهش آمار سکته مغزی در خوزستان