مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-07اقتصادي

منابع جدید تامین آب شرب در ماکو تعریف شود


77 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تنش آبی برای حفر 8 حلقه چاه و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور برای جبران کم آبی ماکو توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: 77 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تنش آبی برای حفر 8 حلقه چاه و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور برای جبران کم آبی ماکو توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه خواهد شد.

نادر کاظمی امروز 16 آبان ماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت، با بیان اینکه فصل پاییز در ماکو بدون بارندگی و با خشکسالی سپری شد، گفت: اگر وضعیت آب و هوا با این روند پیش برود ما سال آینده در رابطه با آب کشاورزی و آب شرب با چالش اساسی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با تامین آب شرب لازم است منابع جدیدی در شهرستان تعریف شود، افزود: 77 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تنش آبی برای حفر 8 حلقه چاه و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور برای جبران کم آبی ماکو توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه خواهد شد.

فرماندار ماکو در ادامه بیان کرد: ادارات آب و فاضلاب و امور آب با تاکید بر آگاهی بخشی به مردم جهت صرفه جویی در مصرف آب، باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب را به مردم آموزش دهند تا آنان حداکثر همکاری را با ما داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع جدید تامین آب شرب در ماکو تعریف شود

منابع جدید تامین آب شرب در ماکو تعریف شود