مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07سياسي

صرف 80 درصد از درآمد اوقاف زنجان در اجرای نیات


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: درآمد سال گذشته اوقاف و امور خیریه استان زنجان 40 میلیارد تومان بوده که 80 درصد آن صرف اجرای نیات شده است.

- حجت الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح قرار دوازدهم، اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم به یاد و نام حضرت امام زمان (عج) در دوازدهمین روز هر ماه در استان زنجان برگزار می شود.

وی در رابطه با هدف از برگزاری طرح قرار دوازدهم ، افزود: اجرای نیات واقفان، زنده نگه داشتن نام و یاد امام زمان (عج) و به نیست تعجیل در ظهور ایشان و خدمت به مردم و نیازمندان از جمله اهداف برگزاری طرح قرار دوازدهم است.

این مسئول با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم حدود یک سال است که با نام دیگری در استان زنجان اجرا می شود، تصریح کرد: این طرح در راستای تبدیل شدن امامزادگان و بقاء متربکه به قطب فرهنگی گردشگری در امامزاده ها و بقاء متبرکه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با اشاره به اینکه اجرای نیات واقفان از جمله وظایف اصلی اوقات و امور خیریه استان است، گفت: اوقاف در حد توان خود و متناسب با درآمدی که دارد به نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه درآمد سال گذشته اوقاف و امور خیریه استان زنجان 40 میلیارد تومان بوده که 80 درصد آن صرف اجرای نیات شده است، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 80 درصد از درآمد اوقاف زنجان در اجرای نیات

صرف 80 درصد از درآمد اوقاف زنجان در اجرای نیات