مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07ورزشي

نام گذاری 6 معبر جدید در قزوین


سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین از تغییر نام و نامگذاری 6 معبر و مکان در شهر قزوین و همچنین تصویب نام بلوار کربلا و میدان شهیدان محمدرضایی در شورای اسلامی شهر خبر داد.

- جابر خرم نیا اظهار کرد: لایحه شهرداری قزوین مبنی بر تغییر نام و نامگذاری پنج معبر و مکان به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

بنابر اعلام اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، وی تصریح کرد: نام گذاری و تغییر نام این معابر پیش تر در شورای نام گذاری شهر قزوین به تصویب رسیده و به عنوان لایحه به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده بود.

دبیر شورای نام گذاری شهرقزوین افزود: با مصوبه شورای شهرقزوین نام یک کوچه در بلوار شهیدعباسی نیکو به نام شهید گرانقدر علی زرآبادی پور تغییر نام داده شد، همچنین سالن ورزشی سردار که مدتی پیش به افتتاح رسیده بود به نام برادران شهید کافی نامگذاری شد و میدان ارتش واقع در بلوار شهید بهشتی نیز به نام شهدای ارتش تغییر نام داده شد.

وی ادامه داد: با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین، میدان جدیدی که واقع در ورودی ناحیه منفصل اسماعیل آباد و روبروی ورزشگاه سردار آزادگان نیز به نام شهیدان والامقام محمدرضایی نام گذاری شده و بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا این میدان امتداد پیدا کرد، همچنین تقاطع غیرهمسطح این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری 6 معبر جدید در قزوین

نام گذاری 6 معبر جدید در قزوین