مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-07سياسي

شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی به زیرساخت ملی جامع ارتقا می یابد


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به زیرساخت ملی جامع ارتقا می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، جمعی از مدیران مجموعه های آزمایشگاهی برگزار شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با بیان این که فرهنگ کار تعاملی و شبکه ای در کشور باید از یک گفتمان به یک ضرورت تبدیل شود، ادامه داد: اگرچه این روزها مسأله دانش و فناوری، به عنوان یک ضرورت و راهبر اصلی پیشرفت، امری بدیهی است.

وی ادامه داد: اما تا همین چند سال پیش، عده ای از اهمیت این موضوع سخن می گفتند اما به آن باور نداشتند در حالی که رهبر فرزانه انقلاب، بر اهمیت این موضوع بارها و بارها تاکید داشتند و برکات و دستاوردهای آن تاکیدات امروز این است که اهمیت علم و فناوری، برای آحاد جامعه از مردم و مسئولان، به یک امر بدیهی بدل شده است و همه به این باور رسیده اند، تنها نقطه ای که می توان بر آن تکیه زد تا بتوان به پیشرفت واقعی رسید، همین موضوع علم و فناوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی به زیرساخت ملی جامع ارتقا می یابد

شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی به زیرساخت ملی جامع ارتقا می یابد