مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-07اقتصادي

هوشمندسازی فعالیت اصناف قزوین در دستور کار قرار می گیرد


رییس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: در تلاش هستیم با فراهم شدن شرایط و تامین زیرساخت های مورد نیاز، طرح هوشمندسازی فعالیت اصناف قزوین اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا عسگری در حاشیه آیین تقدیر از اعضای هیات رییسه دوره گذشته اتاق اصناف مرکز استان قزوین و جمعی از روسای سابق اتحادیه های صنفی که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: اصناف و بازار قلب تپنده شهر هستند و بر این اساس نیز، تسهیل گری و حمایت از صنوف باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اتاق اصناف به عنوان مرجع و حامی اصلی اتحادیه های صنفی از رسالت های مهمی جهت ساماندهی جمعی و تحقق و پیشبرد اهداف تعیین شده این مجموعه بزرگ برخوردار است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان قزوین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های صورت گرفته در دوره های گذشته گفت: بعد از برگزاری انتخابات اتاق، اعضای جدید هیات رییسه با برگزاری نشست های مختلف به بررسی شرایط موجود و نیازهای جاری و آینده و راهکاری رفع و تحقق آن ها پرداختند.

عسگری ادامه داد: بر این اساس موضوعاتی مهمی چون اصلاح ساختار سازمانی اتاق اصناف ، بررسی راه های هوشمندسازی فعالیت اصناف در مرکز استان قزوین و روند مورد نیاز راه اندازی اپلیکیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی فعالیت اصناف قزوین در دستور کار قرار می گیرد

هوشمندسازی فعالیت اصناف قزوین در دستور کار قرار می گیرد