مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-07اقتصادي

پرداخت تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور در دستور کار قرار گرفت


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به پرداخت وام های مردمی در سفر رییس جمهور به همدان اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی بالغ بر 4 میلیارد تومان در قالب وام های 15 میلیون تومانی توسط بانک ملی پرداخت می شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به جلسه ویژه و چندساعته با مدیرعامل بانک ملی کشور اظهار کرد: در این جلسه توافق بانک ملی و بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) مورد بحث قرار گرفت و بنا شد مدیرعامل بانک ملی کشور به زودی به همدان سفر و از محل بازدید کند و جمع بندی این موضوع پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان نیز در این جلسه عنوان شد افزود: بیمارستان هزار تختخوابی بر اساس ماده 56 احداث می شود به این معنا که بانک ها ساخت این بیمارستان را بر عهده بگیرند و در نهایت هزینه کرد را از دولت دریافت کنند، از همین رو در این جلسه بانک ملی پذیرفت در این طرح سرمایه گذاری انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یادآور شد: با هماهنگی بانک ملی در این زمینه کنسرسیومی تشکیل می شود تا دیگر بانک ها نیز در این پروژه مشارکت داشته داشته و جلسات متعددی با متولیان امر برگزار و این مهم به جدیت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور در دستور کار قرار گرفت

پرداخت تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور در دستور کار قرار گرفت