مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-07اقتصادي

سامانه پرتودهی در بوشهر ایجاد می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات این محصولات از استان بوشهر،سامانه پرتودهی در استان ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات محصولات کشاورزی از استان بوشهر،سامانه پرتودهی در استان ایجاد خواهد شد.

اکبر پورات روز دوشنبه 16 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان های مهم و استراتژیک در تولید محصولات کشاورزی مختلف خارج از فصل در کشور است، اظهار کرد: این استان ظرفیت های مختلفی در تولید ماهی و میگو، صیفی جات و سبزیجات و همچنین میوه هایی نظیر خرما و مرکبات را دارا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از طرفی همجواری استان بوشهر با کشورهای حاشیه خلیج فارس و وجود بنادر تجاری مختلف سبب شده تا صادرات محصولات شیلاتی، کشاورزی و مواد غذایی به کشورهای همجوار خلیج فارس رونق خاصی داشته باشد و این استان به عنوان یکی از ارز آوران صنعت کشاورزی کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت غذایی، ایمنی غذا، کاهش ضایعات و سموم کشاورزی در کنار بسته بندی های صحیح و اصولی در صنایع و فرآوری بخش کشاورزی از نیازهای اساسی توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پرتودهی در بوشهر ایجاد می شود

سامانه پرتودهی در بوشهر ایجاد می شود