مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:512022-11-07اقتصادي

5 سال گذشت؛ توقف و بلاتکلیفی در تونل انرژی تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اولین تونل برقی آذربایجان شرقی که از سال 1396 آغاز شده است طول آن چهار کیلومتر و قطر آن سه و نیم متر است و با بهره برداری از این طرح برق تبریز به شکلی ایمن تامین خواهد شد اما برخی بلاتکلیفی ها باعث به طول انجامیدن آن شده است و همین موضوع ایجاد ترافیک در منطقه و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

تامین انرژی پایدار برق که امروزه از آن به عنوان یکی از ضروری ترین نیازهای کلان شهرها یاد می شود، از چنان اهمیتی برخوردار است که می توان آثار مثبت آن را در موارد متعدد از تامین انرژی برق برای مصارف خانگی گرفته تا تامین برق صنایع و کارخانه ها جستجو کرد.

تونل برق خیابان ایده لو، اولین تونل برقی آذربایجان شرقی است که طول آن چهار کیلومتر و قطر آن سه و نیم متر است و با بهره برداری از این طرح، برق تبریز به شکلی ایمن تامین خواهد شد.

این پروژه از سال 96 آغاز شده اما برخی بلاتکلیفی ها باعث به طول انجامیدن آن شده و همین موضوع ایجاد ترافیک در منطقه و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

پروژه چهار کیلومتری احداث تونل انرژی ایده لو به دلیل آنچه نشت فاضلاب در مسیر احداث پروژه از سوی پیمانکار عنوان شده است، در 250 متر پایانی طرح متوقف شده و همین توقف باعث بروز مشکلات متعدد ترافیکی و شهری در این مسیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سال گذشت؛ توقف و بلاتکلیفی در تونل انرژی تبریز

5 سال گذشت؛ توقف و بلاتکلیفی در تونل انرژی تبریز