مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:212022-11-07اجتماعي

آغاز طرح زمستانه راهداری در گلستان/ شروع برف روبی مسیرهای کوهستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان هر روز و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان است و لحظه ای کار همکاران در این اداره تعطیلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح راهداری زمستانه از 26 مهرماه آغاز شده و تا پایان زمستان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش های شدید باران طی هفته های اخیر گفت: ریزش سنگ، آوردن تنه درختان به مسیر عبوری، سیلاب، انسداد پل ها و مسیرهای مواصلاتی را شاهد بودیم امابه دلیل آمادگی لازم رفع انسداد در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

مصدقی خاطرنشان کرد: شب گذشته نخستین بارش زمستانه برف تا بامداد امروز شروع به بارش کرد که در مسیر گرگان به شاهرود در طول 14 کیلومتر و محور درازنو کردکوی عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: ما 5 هزار و 250 کیلومتر انواع راه داریم که 308 کیلومتر بزرگراه، 751 کیلومتر راه اصلی، 254 کیلومتر راه فرعی، 456 کیلومتر راه مرزی، 680 کیلومتر راه شریانی و 557 کیلومتر راه ترانزیتی در استان داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: ما 51 گردنه برفگیر داریم که در طرح زمستانه 227 دستگاه ماشین آلات را بکارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه راهداری در گلستان/ شروع برف روبی مسیرهای کوهستانی

آغاز طرح زمستانه راهداری در گلستان/ شروع برف روبی مسیرهای کوهستانی