مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-07سياسي

اعلام آمادگی مجموعه سلامت فارس برای تقویت همکاری ها با جهاددانشگاهی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جهاد دانشگاهی را یادآور فعالیت های جهادگونه دانست و نسبت به تقویت همکاری های مشترک در زمینه پیشبرد اهداف علمی با این مجموعه در فارس اعلام آمادگی کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جهاد دانشگاهی را یادآور فعالیت های جهادگونه دانست و نسبت به تقویت همکاری های مشترک در زمینه پیشبرد اهداف علمی با این مجموعه در فارس اعلام آمادگی کرد.

دکتر سید وحید حسینی عصر دوشنبه 16 آبان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای برنامه جوانی جمعیت در کشور، هم افزایی و همکاری های بین بخشی در این زمینه را مهم خواند و گفت: مجموعه های علمی و دانشگاهی در استان فارس از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند و با تعامل مشترک در این زمینه می توانیم به میزان حداکثری به اهداف تعیین شده در جامعه دست پیدا کنیم.

او همچنین تلاش جهاد دانشگاهی برای راه اندازی و ایجاد مرکز درمان ناباروری در راستای اجرای برنامه های جوانی جمعیت را از اقدامات خوب و شایسته این مجموعه برشمرد.

حسینی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تحقق رسالت مهم ارتقا و توسعه سلامت مردم استان از همکاری و مشارکت تمام سازمان ها و مراکز علمی استقبال می کند و نیت خیر و سوابق درخشان جهاد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مجموعه سلامت فارس برای تقویت همکاری ها با جهاددانشگاهی

اعلام آمادگی مجموعه سلامت فارس برای تقویت همکاری ها با جهاددانشگاهی