مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-07اقتصادي

سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی به بوشهر می آید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی با پیگیری های استاندار و معاون رییس جمهور، در استان بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های مهم و استراتژیک در تولید محصولات کشاورزی مختلف خارج از فصل در کشور است.

این استان ظرفیت های مختلفی در تولید ماهی و میگو، صیفی جات و سبزیجات و همچنین میوه هایی نظیر خرما و مرکبات را دارا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: هم جواری استان بوشهر با کشورهای حاشیه خلیج فارس و وجود بنادر تجاری مختلف سبب شده تا صادرات محصولات شیلاتی، کشاورزی و مواد غذایی به کشورهای همجوار خلیج فارس رونق خاصی داشته باشد و این استان به عنوان یکی از ارز آوران صنعت کشاورزی کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت غذایی، ایمنی غذا، کاهش ضایعات و سموم کشاورزی در کنار بسته بندی های صحیح و اصولی در صنایع و فرآوری بخش کشاورزی از نیازهای اساسی توسعه و کمک به صادرات این محصولات است.

این مقام مسئول گفت: در همین راستا با توجه به ظرفیت های موجود و افزایش تقاضا و نیاز به صادرات این محصولات از استان بوشهر، با تلاش و پیگیری های استاندار بوشهر و حمایت معاون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی به بوشهر می آید

سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی به بوشهر می آید