مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-07فرهنگي

هنرمندان تجسمی با عملِ به هنگام در میدان هستند


نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «به خاطر یک مشت دلار» به همت انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با حضور رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه افتتاح شد.

- نمایشگاه کارتون و کاریکاتور به خاطر یک مشت دلار به همت انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با حضور رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، آیین افتتاح نمایش کارتون و کاریکاتور به خاطر یک مشت دلار به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز گذشته با حضور سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، مسعود شجاعی طباطبایی، محمد حبیبی، عباس گودرزی و جمعی از مدیران این بنیاد در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار شد.

در این مراسم سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن قدردانی از حضور به موقع و به هنگام هنرمندان حوزه تجسمی کشور گفت: وظیفه دارم قدرانی و تشکر کنم از هنرمندان عزیز حوزه تجسمی که انصافاً در فرصت کم و محدود کار جهادی کردند و رسالت هنری خود را در راستای تبیین و روشنگری که مورد انتظار هست انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به تعبیر شهید آوینی در خصوص هنرمند متعهد و تجلی آن در شرایط فعلی نیز اظهار داشتند: به تعبیر شهید سید مرتضی آوینی بعضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان تجسمی با عملِ به هنگام در میدان هستند

هنرمندان تجسمی با عملِ به هنگام در میدان هستند