مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-07فرهنگي

برگزاری یک نمایشگاه کاریکاتور با موضوع آشوب های 1401


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه «به خاطر یک مشت دلار» روایتی هنرمندانه از تفرقه افکنی ها و تجزیه طلبی ها دشمنان این سرزمین در قالب کارتون و کاریکاتور است که به همت انجمن هنر های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه .

- نمایشگاه کارتون و کاریکاتور به خاطر یک مشت دلار به همت انجمن هنر های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح از روز دوشنبه 16 آبان کار خود را آغاز می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه به خاطر یک مشت دلار روایتی هنرمندانه از تفرقه افکنی ها و تجزیه طلبی ها دشمنان این سرزمین در قالب کارتون و کاریکاتور است که به همت انجمن هنر های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه از روز دوشنبه 16 آبان میزبان علاقه مندان و هنرمندان خواهد بود.

در این نمایشگاه 40 اثر در قالب کارتون و کاریکاتور با آثاری از هنرمندانی، چون سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سجاد جعفری، سیدمحمدجواد طاهری، عباس گودرزی، فرشاد خسروی، مازیار بیژنی، محمدحسین ساسانی و محمدعلی رجبی به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور به خاطر یک مشت دلار از روز دوشنبه 16 تا 26 آبان به غیر از روز های پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 16 در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک نمایشگاه کاریکاتور با موضوع آشوب های 1401

برگزاری یک نمایشگاه کاریکاتور با موضوع آشوب های 1401