مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-07اقتصادي

شهرک صنایع دستی در گلستان راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: یکی از اصلی ترین چالش هایی که در گلستان به دنبال رفع آن بوده ایجاد بازارچه و شهرک صنایع دستی است که به دنبال راه اندازی آن هستیم.

- محمدجواد ساوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اصلی ترین چالش هایی که به دنبال رفع آن هستیم ایجاد بازارچه بزرگ صنایع دستی و ایجاد شهرک صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: بنابراین ایجاد این بازارچه ها در دستور کار قرار گرفته و یک سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان کرد: این بازارچه در مرکز استان راه اندازی شده و به تدریج در 13 شهرستان دیگر استان برپا خواهد شد و این امر منوط به آن است که سیستم اداری تسهیل کننده شرایط باشد.

ساوری با بیان اینکه به دنبال تمرکززدایی در اجرای طرح ها هستیم، گفت: این بازارچه ها با رویکرد محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان عنوان کرد: در جشنواره اقوام هم از هنرمندان صنایع دستی و سرمایه گذاران این حوزه دعوت شده تا گره ی از مشکلات این بخش برطرف شود.

گفتنی است پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از 17 الی 21 آبان ما در محل نمایشگاه بین المللی گلستان برپا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنایع دستی در گلستان راه اندازی می شود

شهرک صنایع دستی در گلستان راه اندازی می شود