مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 02:502022-11-06ورزشي

ملی پوشانی که برای تامین معاش مربیگری می کنند


سرمربی تیم ملی اسکواش درباره علت افت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی گفت: زمانی که بازیکن از حقوق اردونشینی برخوردار نیست و به جای آماده سازی خود مجبور است برای تامین معاش مربیگری کند، - انتظاری بیشتر از این نیست.

مجید روحانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی اسکواش زنان و مردان در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی و علت افت این تیم نسبت به مسابقات سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی تیم مردان در جدول رده بندی هفتم شد و زنان در جایگاه ششم قرار گرفتند، این دوره هر دو تیم یک پله نزول داشتند که البته دور از انتظار نبود.

وی گفت: برای آماده سازی این تیم تنها یک اردوی 10 روزه در کیش داشتیم در حالی که سایر تیم ها طی یکسال گذشته مرتب در مسابقات و اردوهای برون مرزی بودند، هر چند بازیکنان ما نیز به صورت غیرمتمرکز تمرینات خود را پیگیری می کردند و در تورنمنت های مختلف حضور داشتند، اما زمانی می توانیم به موفقیت یک تیم امیدوار بود که از اردوهای منظم برخوردار باشند و در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی اسکواش خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مسابقات یکی از بازیکنان کلیدی (سپهر اعتمادپور) که امید زیادی به او داشتیم و بازیکن فیکس تیم بود از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و همین امر شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشانی که برای تامین معاش مربیگری می کنند

ملی پوشانی که برای تامین معاش مربیگری می کنند