مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:502022-11-06حوادث

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف در لواسانات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی صباحی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تأثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب 3 عدد کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد .

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری 11 نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 19 عدد کوکتل مولوتف کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی صباحی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تأثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب 3 عدد کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

وی افزود: در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تأثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می کردند، شناسایی شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 11 نفر (4 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف در لواسانات

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف در لواسانات