مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-06سياسي

تشکیل کمیته ای برای حل چالش های غار علیصدر


معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون اقتصادی به همراه برخی مدیران ستادی وزارتخانه با موضوع تحقیق و تفحص از غار علیصدر امروز یکشنبه 15 آبان ماه 1401 در محل کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اوحدی غار علیصدر را یکی از قطب های گردشگری کشور و حل چالش های مربوط به آن را از اولویت های وزارتخانه عنوان کرد و افزود: پیگیر ثبت جهانی هگمتانه و غار علیصدر و ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا هستیم.

او همچنین به پیگیری جدی برای تخصیص درآمدهای اختصاصی از محل 5 درصد خزانه در راستای توسعه و حل چالش های غار علیصدر اشاره کرد و افزود: برای بررسی و حل مشکلات و چالش های مربوط به غار علیصدر کمیته ای برای بررسی جوانب مختلف تشکیل خواهیم داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به پرداخت تسهیلات متذکر شد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جذب تسهیلات از محل تبصره 18 به عنوان دستگاه برتر در سال 1400 انتخاب شد و در سال 1401 نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای حل چالش های غار علیصدر

تشکیل کمیته ای برای حل چالش های غار علیصدر