مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-06سياسي

خادمان رضوی خدمتگزاری را بالاترین شأن خود می دانند


دبیر کانون های رضوی استان اردبیل گفت: خادمان رضوی خدمتگزاری در عرصه های مختلف را برای مردم بالاترین شأن و شوکت خود می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن زاده عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان رضوی در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: خادمان رضوی با گستردگی فعالیت در حوزه های مختلف و مناطق متعدد کشور سعی می کنند تا زمینه و بستر خدمت رسانی بی منت و در عین حال شایسته را مهیا کنند تا ایرانیان از وجود امام رضا (ع) و بارگاه رضوی بیش از گذشته متنعم شوند.

وی تصریح کرد: خادمان رضوی استان اردبیل نیز در مناسبت های مختلف به ویژه دهه آخر ماه صفر با حضور در مشهدالرضا (ع) سعی می کنند تا خدمت رسان مردم و زائران باشند که این حرکت ستودنی است.

دبیر کانون های رضوی استان اردبیل تجلیل از 14 نفر از خادمان رضوی را در آیین پاسداشت و تجلیل از خادمان رضوی یادآور شد و گفت: ده ها نفر در این استان با عشق و علاقه و در سنگر خادمی امام رضا (ع) سعی می کنند تا زمینه جلب رضایت مردم را به اشکال مختلف فراهم کنند که قطعاً در مسیر همگرایی بیشتر سعی بر اعتلا و ارتقای فعالیت های ارزشی و معنوی است.

حسن زاده افزود: از دیرباز حضور هیئت های مذهبی استان اردبیل را در مشهد مقدس به ویژه دهه آخر ماه صفر شاهد هستیم که این مراسم معنوی باید به شکل گسترده ادامه یافته و شاهد احیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان رضوی خدمتگزاری را بالاترین شأن خود می دانند

خادمان رضوی خدمتگزاری را بالاترین شأن خود می دانند