مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-06اقتصادي

ارائه خدمات واقعیت افزوده در حوزه های نجوم و قرآنی از سوی شرکت های خلاق


یک شرکت خلاق مستقر در پارک علم و فناوری استان قم نسبت به تولید محتوای واقعیت افزوده در حوزه های رصد آسمان و معارف و مفاهیم اعتقادی اقدام کرده است.

- یک شرکت خلاق مستقر در پارک علم و فناوری استان قم نسبت به تولید محتوای واقعیت افزوده در حوزه های رصد آسمان و معارف و مفاهیم اعتقادی اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیوندزنی، مدیر عامل این شرکت خلاق با بیان اینکه تولید محتوا و محصولات فناورانه نجوم قرآنی محور اصلی فعالیت این شرکت خلاق است، ادامه داد: ما در این شرکت توانستیم با به کارگیری علم نجوم و تولید محتوای خلاق در حوزه هایی چون انیمیشن ، رصد آسمان و هالوگرافی نجومی، معارف و مفاهیم اعتقادی، اخلاقی و عبادی آیات نجومی قرآن را در قالب برنامه های گردشگری نجوم قرآن، کتاب های واقعیت افزوده کودکان، کلاس های آموزشی با فناوری هالوگرافی، کارگاه ها و نشست های تخصصی و برنامه های نمایشگاهی قرآن و عترت، با جذابیت بیشتر ارائه کنیم.

وی ادامه داد: تولید محتوا و پژوهش در آیات نجومی قرآن و تبدیل این پژوهش ها به خدمات، اقدام جدیدی است که اوقات فراغت مفیدی را برای مخاطب فراهم می کند.

نمونه تولیدشده محصول برای کودکان دو کتاب خانواده خورشید و زمین تنها مکان زندگی ما است در اختیار مخاطبان قرار گرفت که این محصول بر اساس محتوای مناسب کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات واقعیت افزوده در حوزه های نجوم و قرآنی از سوی شرکت های خلاق

ارائه خدمات واقعیت افزوده در حوزه های نجوم و قرآنی از سوی شرکت های خلاق