مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-06حوادث

بازداشت عاملان پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجدی در لواسانات


مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری 11نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و اعلام کرد که از مخفیگاه متهمان 19عدد کوکتل مولوتف کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه ای اعلام کرد: در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب سه عدد کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه کرده بودند، شناسایی شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه 11نفر شامل چهار نفر از اتباع کشور همسایه و هفت نفر ایرانی که از اعضای این باند بودند در مخفیگاهشان دستگیر و 19عدد کوکتل مولوتف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آنها کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجدی در لواسانات

بازداشت عاملان پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجدی در لواسانات