مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-06بين الملل

رییس فرماندهی راهبردی آمریکا: جنگی بزرگ در راه است


دویست و پنجاه و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- شبکه سی ان ان گزارش داد که به دنبال غیرفعال شدن یک هزار و 300 ماهواره استارلینک در اوکراین، مقامات این کشور نگران از دست دادن خدمات اینترنت هستند.

 سی ان ان به نقل از دو منبع آگاه نوشت، غیرفعال شدن ماهواره های استارلینک در اوکراین از 24 اکتبر آغاز و به یک مشکل بزرگ برای ارتش اوکراین تبدیل شده است.

به نوشته سی ان ان، دلیل اصلی قطع پایانه های ماهواره استارلینک کمبود بودجه است زیرا شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک برای آنلاین نگه داشتن هر ماهواره ماهانه 2500 دلار از ارتش اوکراین دریافت می کرد که باعث شد هزینه کل این ماهواره ها تا سپتامبر به 20 میلیون دلار برسد.

به گفته منابع سی ان ان، از آنجا که ارتش اوکراین در ماه های اخیر توانایی شارژ مالی را نداشته در نتیجه ماهواره های استارلینک خاموش و غیرفعال شده اند.

ماهواره های استارلینک سرویس اینترنتی که توسط اسپیس ایکس ایلان ماسک اداره می شود، برای حفظ ارتباطات ارتش اوکراین در طول جنگ با روسیه بسیار مهم بوده است، زیرا نیروهای روسی بسیاری از شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرماندهی راهبردی آمریکا: جنگی بزرگ در راه است

رییس فرماندهی راهبردی آمریکا: جنگی بزرگ در راه است